Sekcja siłownia

 

Wspierają nas

Społeczność

 

Najnowsze komunikaty »

Spotkanie audytoryjne w dniu 21.12.2017 r.

Spotkanie audytoryjne w dniu 21.12.2017 r.

Spotkanie w Auli  Collegium Novum PWSZ w Kaliszu w dniu 21.12.2017 r. o godz.16:00 będzie oczywiście poświęcone Świętom Bożego Narodzenia. Pani Małgorzata...

 
Chór UTW”Calisia” śpiewa kolędy

Chór UTW”Calisia” śpiewa kolędy

W dniu 20.12.2017 r. nasz Chór wystąpi w DPS przy ul .Cegielnianej w Kaliszu z wiązanką kolęd z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia.

 
Sekcja rękodzieło zaprasza na dwa wydarzenia

Sekcja rękodzieło zaprasza na dwa wydarzenia

Od 12 grudnia do 30 stycznia 2018 r. w Książnicy Pedagogicznej przy ul. Kordeckiego Sekcja Rękodzieła Artystycznego prezentuje ozdoby świąteczne. Serdecznie...

 
 

Wybrane prace

ciężarki i skakanka

Trening na siłowni pomaga zwalczyć proces spowalniania metabolizmu. Regularne treningi go pobudzają, ponieważ niestety zwalnia po 30 roku życia. Dzięki treningom… aktywni ludzie nie muszą zmagać się z nadwagą, która dopada ludzi nieaktywnych. Poprawia jędrność mięśni a utrzymanie ich w należytej kondycji pomaga w codziennych wysiłkach. Mięsień nietrenowany zanika jesteśmy słabsi, ciało jest zwiotczałe. Trening utrzymuje mięsień w dobrej kondycji oraz poprawia jego jędrność. Podwyższa poziom metabolizmu spoczynkowego.

Dzięki treningowi z ciężarkami jak również aerobowemu wykonywanemu metodą interwałową, obserwujemy podniesienie metabolizmu spoczynkowego, czyli spalanie kalorii nawet podczas snu.
Trening wspomaga przyrost siły, dzięki czemu z łatwością pokonamy takie problemy jak:

  • ciężkie zakupy,
  • prace w domu,
  • korzystnie wpływa na układ kostny,
  • trening w siłowni zmniejsza ryzyko wystąpienia osteoporozy,
  • obniża ciśnienie

Regularne treningi w ciągu kliku miesięcy potrafią obniżyć ciśnienie tętnicze krwi. Niwelują bóle dolnej części pleców. Często dolna część pleców narażona jest na różnorakie kontuzje. Poprzez wzmocnienie ich na siłowni unikniemy nieprzyjemnych urazów. Jak widzicie korzyści z treningu jest wiele. Nie warto dłużej się zastanawiać, tylko od razu zapisać się na siłownię. Na początek kilka treningów indywidualnych pod okiem wykwalifikowanego trenera, który ustali odpowiedni trening do indywidualnych potrzeb oraz nie dopuści do kontuzji o które nietrudno bez odpowiedniej wiedzy treningowej.